Lidt info til arrangørene

Loading

Ærede arrangører af månedens Galleraktivitet.

Vi gør venligst opmærksom på, at der efter beslutning på generalforsamlingen skal foreligge en plan for månedens arrangement senest 14 dage før det skal finde sted.

I kan kontakte hinanden ved at sende mails til “gallernavn”@gallerbyen.dk, i gallernavn erstattes “ø” med “oe”, “æ” med “ae”. Hvis det ikke er til at forså, så skriv til Pornografix@gallerbyen.dk og få telefonnumrene til den du skal arrangere sammen med.
Der er jo også den mulighed, at man i god tid ser, hvem man skal arrangere sammen med og så udveksler kontaktoplysninger, når man alligevel ses til en gallerdag.

Når I har arrangementet på plads, sender I bare en mail til Pornografix@gallerbyen.dk eller Majestix@gallerbyen.dk og så sørger vi for at få det lagt på hjemmesiden.

Vi sørger også for at opdatere hjemmesiden med afbud efterhånden som de modtages.

Vi har brug for følgende oplysninger:

 Tid, sted, aktivitet, pris, om bødeøl må medbringes og hvornår man senest skal melde afbud. I sørger så for booking/tilmelding til stedet (hvis det kræves) og er der evt. noget med betaling på stedet, finder I ud af det med Miraculix@gallerbyen.dk på forhånd.

Vi sætter så nok afbudsfristen på hjemmesiden ca. et døgn før, så vi kan nå at opdatere hjemmesiden inden den reelle frist for seneste afbud.

Hvis der skal købes forskellige småting til arrangementet, kan I bare købe det nødvendige og så få skrevet kontingentet frem, når I afleverer kvitteringerne til Miraculix eller få overført fra klubkassen, hvis udlæggene er for store.

Senest en uge efter arrangementet fremsendes referat, gerne som et vedhæftet Word dokument (inklusiv pointfordeling, uddelte og indcheckede bøder) til Pornografix@gallerbyen.dk, der så lægger det på hjemmesiden og opdaterer stilling og bødeliste.

Er der noget, I er i tvivl om, så spørg bestyrelsen.

mvh

Bestyrelsen